سرخط خبرها:
در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر عنوان شد:
استاندار سمنان:خدمت رسانی به زائران در دهه پایانی ماه صفر با جدیت ادامه یابد
استاندار سمنان گفت: ارائه خدمات مطلوب به زائران و مسافران در ایام پایانی عزاداری ماه صفر در استان سمنان با جدیت ادامه داشته و اعضای ستاد خدمات سفر در حالت آماده باش کامل باشند.
به گزارش روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان؛ سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان عصر شنبه 10 شهریور 1403 در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران استان در محل سالن جلسات یادگار امام(ره) استانداری گفت: اقدامات بسیار خوبی در راستای ارائه خدمات مطلوب به زائران و مسافران در ایام پایانی عزاداری ماه صفر تاکنون در سطح استان صورت گرفته که جای تقدیر دارد.
وی افزود: ستاد اجرایی به صورت کامل در حالت آماده باش قرار دارد، لذا ضرورت دارد تا تمامی دستگاه های اجرایی عضو نیز در حالت آماده باش قرار داشته باشند.
هاشمی تاکید کرد: روشنایی، نظافت و ساماندهی وضعیت نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی در بوستان ها، جایگاه های عرضه سوخت و مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی در استان از مواردی است که باید مَدنظر قرار گیرد.
وی همچنین بیان داشت: داروخانه های کشیک، نانوایی های کشیک، همراه سراهای بیمارستان ها و محل های اسکان برای مسافران و زائران آماده سازی و اطلاع رسانی جامع بویژه در ورودی شهرها انجام شود.
استاندار سمنان گفت؛ در ایام عزاداری دهه پایانی ماه صفر، نظارت ها بر اصناف، بازار، مجتمع های خدماتی رفاهی، جایگاه های عرضه سوخت و سایر موارد به صورت ویژه و با جدیت ادامه داشته و با متخلفین احتمالی برخورد جدی صورت گیرد.
تاریخ:
1403/06/10
تعداد بازدید:
366
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal